woensdag 17 februari 2016

04 Ik ben de Man


herbeluisteren - re-écoutez l'émission 

download deze aflevering - telechargez l'émission 

de woordenschat oefenen - exercice de vocabulaire

de playlist van deze aflevering - le playlist de cette episode
  1. Raymond van het Groenewoud - Twee Meisjes
  2. De Kreuners - Jongens hebben geluk 
  3. Bram Vermeulen - De Wedstrijd
  4. Rum - ik hou van alle vrouwen
  5. Raymond van het Groenewoud - ik ben de man 
  6. Arno - je bent een vriend van mij
  7. Lamp Lazarus en Kris - Ik ben de peulschil
  8. Biezebaaze - een Manneke en een Meiske
  9. K3 - Je hebt een vriend
  10. Henny Vrienten - Herman Brood - Als je wint, heb je vrienden
  11. Francis Lai - Un Homme et une Femme
  12. Boudewijn de Groot - Tante Julia
  13. Kadril - de Verloren Zoon 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten