woensdag 3 februari 2016

02 't Is bijna WEEKEND


herbeluisteren - re-écoutez l'émission 

download deze aflevering - telechargez l'émission 

de woordenschat oefenen - exercice de vocabulaire

de playlist van deze aflevering - le playlist de cette episode
  1. Hallo, Hier ben ik dan - Luc Bral
  2. Dag Zuster Ursula - Rob de Nijs
  3. Van 's morgens tot 's avonds - Stekelbees
  4. Ik neem vannacht de trein - Ann Christy 
  5. Blijf bij mij vannacht - Les Off's
  6. Vannacht - Pater Moeskroen
  7. Morgen is het feest - Jan de Wilde 
  8. Morgen komt ze thuis - Yevgueni 
  9. Maandag - de Mens 
  10. Dansen - Clouseau 
  11. De Dagen van de Week - groep Tambour 
  12. Ik voel me goed - Stekelbees
  13. Als ik je morgen ergens tegenkom - Els de Schepper 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten