woensdag 24 februari 2016

05 de Familie


herbeluisteren - re-écoutez l'émission 

download deze aflevering - telechargez l'émission 
http://www.mediafire.com/listen/0u7re5u01kdo71o/le%C3%A7on05.mp3

de woordenschat oefenen - exercice de vocabulaire

de playlist van deze aflevering - le playlist de cette episode
  1. De Werkmens - Ivan Heylen 
  2. Raymond van het Groenewoud - Mama en Papa 
  3. Willem Vermandere - Vadertje TV
  4. Den Haring - O'djavel 
  5. Blub ik ben een vis - K3 
  6. ik ben blij dat ik je niet vergeten ben - Joost Nuissl
  7. t Kliekske - Dochter lieve Dochter 
  8. Nonkel Staf - Hans Mortelmans Groep
  9. Belgian Asociality - Bompa Punk 
  10. Ik voel me goed - Stekelbees
  11. Het hondje van de Buren - Katastroof
  12. Samen Zijn - WIlleke Alberti
  13. Flip Kowlier - Mama (no wo homme hon) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten